II/C/9 Gry matematyczne konstruowane zgodnie z koncepcją „Dziecięcej matematyki”

Forma realizacji:
Warsztaty
Kategoria:
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III)
Grupa docelowa:
Nauczyciele punktów przedszkolnych, oddziałów przedszkolnych w szkołach, nauczyciele świetlic, liderzy WDN
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
0
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2018-11-06
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie z metodologią konstruowania gier matematycznych według koncepcji „Dziecięca matematyka”. Warsztaty rozpoczną się od zaprezentowania uczestnikom zajęć walorów gier matematycznych oraz ogólnego zarysowania i metodycznych wskazówek przydatnych do ich konstruowania. Zajęcia będą prowadzone metodą aktywną. W części ćwiczeniowej nauczyciele podejmą próbę konstruowania gier zgodnie z etapami sugerowanymi w koncepcji „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, a także poznają wybrane pomoce dydaktyczne do wykorzystania w tej koncepcji. Na zakończenie warsztatów niektóre z zaprojektowanych gier zostaną rozegrane. Efektem zajęć będzie wzbogacenie warsztatu metodycznego nauczyciela
Zakres:
Konstruowanie gier matematycznych w przedszkolu. Wpływ matematycznych gier planszowych na rozwój emocjonalny małego dziecka. Dzielenie się wiedzą i warsztatem metodycznym – scenariusze zajęć z elementami etyki
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 5
Data rozpoczęcia: 2018-11-06
Data zakończenia: 2018-11-06
Adres: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Szczecinie
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Warsztaty odbędą się w godz. 15.00-19.00
Prowadzący:
Koordynator: Renata Wiśniewska
Trener: Renata Wiśniewska
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2018/II/C/9/1
Oferta: 2018/2019
Priorytet: Brak