I/B/16 Edukacyjny język wizualny Scratch

Forma realizacji:
Warsztaty
Kategoria:
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III), II etap (klasy IV-VIII)
Grupa docelowa:
Nauczyciele edukacji informatycznej i informatyki szkół podstawowych.
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
0
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2019-10-05
Opis:
W pierwszej części warsztatów uczestnicy poznają zasady korzystania z programu Scratch jako środka wspomagającego rozwiązywanie problemów algorytmicznych przez uczniów. Zasadniczą częścią szkolenia będzie praca indywidualna, której celem będzie rozwiązanie problemu algorytmicznego sterowania ruchem postaci na ekranie, interakcji między obiektami i rysowania figur. Zajęcia odbywają się w pracowni komputerowej.
Zakres:
Wprowadzenie do graficznego środowiska programistycznego i jego wykorzystanie na lekcjach edukacji informatycznej i informatyki w szkole podstawowej. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem algorytmiki. Programowanie w klasach I–VI szkoły podstawowej.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 5
Data rozpoczęcia: 2019-10-05
Data zakończenia: 2019-10-05
Adres: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
Sala: 107
Opis organizacyjny szkolenia:
Warsztaty odbędą się w godz. 10.00–14.00.
Prowadzący:
Koordynator: Krzysztof Koroński
Trener: Krzysztof Koroński
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2019/2020/I/B/16/1
Oferta: 2019/2020
Priorytet: Brak