I/D/27 Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu na lekcjach matematyki?

Forma realizacji:
Szkolenie online
Kategoria:
Przedmioty matematyczno-przyrodnicze
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III), II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe), Inny
Grupa docelowa:
Nauczyciele matematyki klas I-III, 4 – 8 i ponadpodstawowych i inni zainteresowani nauczyciele.
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
27
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2024-04-23, godz. 16:00
Opis:
Na początku spotkania uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Następnie zostaną przedstawione przykłady pomocy dydaktycznych, które mogą mieć znaczący wpływ na przyswajanie umiejętności matematycznych. Kolejnym krokiem będzie zwrócenie uwagi na specyficzny język matematyczny i jego konsekwencje w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Zakres:
Zasady pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Pomoce dydaktyczne na lekcji matematyki w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Język matematyczny w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 2
Data rozpoczęcia: 2024-04-23, godz. 16:00
Data zakończenia: 2024-04-23, godz. 17:30
Adres: -
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:

Szkolenie odbędzie się w godz. 16.00–17.30 na platformie e-learningowej.

Link do szkolenia: https://meet.google.com/zkg-rxrq-hcz

Prowadzący:
Koordynator: Anna Bazyluk
Trener: Anna Bazyluk
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2023/2024/I/D/27/1
Oferta: 2023/2024
Priorytet: II