I/J/14 Szkoła jako miejsce wspólne: Ślady i cienie szkolnej wspólnoty w zlikwidowanych szkołach wiejskich

Forma realizacji:
Seminaria
Kategoria:
Jakość pracy szkoły
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III), II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe), Inny
Grupa docelowa:
Nauczyciele, dyrektorzy szkół, pedagodzy, pracownicy oświaty zainteresowani edukacją kulturową i społeczną .
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
24
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2025-09-23, godz. 13:00
Opis:
Seminarium będzie miało charakter spotkania wokół wystawy prowadzonego przez autorkę projektu, dr Natalię Cybort-Zioło, oraz prof. dr hab. Marię Czerepaniak-Walczak, ekspertkę w zakresie pedagogiki emancypacyjnej. Spotkanie będzie składało się z prezentacji wystawy, omówienia założeń i kontekstów badawczych i interpretacyjnych projektu, dyskusji oraz wymiany refleksji uczestników.
Zakres:
Znaczenie szkół wiejskich w życiu lokalnych społeczności. Badawcze i społeczne aspekty projektu "Szkoła jako miejsce wspólne: Ślady i cienie szkolnej wspólnoty w zlikwidowanych szkołach wiejskich". Materialne (budynki, wnętrza) i niematerialne (wspomnienia, narracje mieszkańców, formy pamięci) ślady dawnych szkół.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 2
Data rozpoczęcia: 2025-09-23, godz. 13:00
Data zakończenia: 2025-09-23, godz. 14:30
Adres: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
Sala: Biblioteka Pedagogiczna
Opis organizacyjny szkolenia:
Spotkanie odbędzie się stacjonarnie w godz. 13.00–14.30.
Prowadzący:
Koordynator: Natalia Cybort-Zioło
Trener: dr Natalia Cybort-Zioło, prof. Maria Czerepaniak-Walczak
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2025/2026/I/J/14/1
Oferta: 2025/2026
Priorytet: II