III/1/3 Gryfice - Zachowania przemocowe w szkole na każdym etapie - jak im przeciwdziałać, jak wspierać młodzież w rozwiązywaniu trudnych sytuacji ?

Forma realizacji:
Granty
Kategoria:
Wychowanie i profilaktyka
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III), II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe)
Grupa docelowa:
Nauczyciele ze wszystkich typów szkół i placówek
Status:
Uruchomione
Liczba miejsc:
0
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2018-11-12
Opis:
Szkolenie rozpocznie się od przedstawienia istoty zachowań przemocowych przejawianych przez uczniów/wychowanków. Następnie zostanie omówione przeciwdziałanie zachowaniom przemocowym w szkole/placówce (profilaktyka uniwersalna, selektywna i wskazująca). Warsztatowa część szkolenia będzie poświęcona metodom i technikom wsparcia uczniów/wychowanków w rozwiązywaniu trudnych sytuacji (budowanie społeczności klasowej, interwencja w sytuacjach trudnych, mediacje, metody: „Wspólnej sprawy” i „Bez obwiniania”, technika „Foggingu” Forma doskonalenia stanowi realizację oferty złożonej przez Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w postępowaniu na organizację szkoleń dla nauczycieli z województwa zachodniopomorskiego ogłoszonym przez Kuratorium Oświaty w Szczecinie.
Zakres:
Zachowania przemocowe w szkole/placówce. Przeciwdziałanie zachowaniom przemocowym. Wspieranie dzieci i młodzieży w rozwiązywaniu trudnych sytuacji. Metody i techniki wsparcia
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 10
Data rozpoczęcia: 2018-11-12
Data zakończenia: 2018-11-16
Adres: OZ ZCDN-u w Gryficach
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się: I część 12 listopada w godz. 15.00-19.00: II część 16 listopada w godz. 15.00-19.00
Prowadzący:
Koordynator: Grzegorz Sadłowski
Trener: Mirosław Krężel
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2018/III/1/3/3
Oferta: 2018/2019
Priorytet: Brak
Osoby posiadające konta w „starej” wersji Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń, a zapisujące się na formy doskonalenia w nowym systemie po raz pierwszy, powinny dokonać ponownej rejestracji. ×