I/C/13 Skuteczne strategie uczenia się i nauczania historii w szkole podstawowej (zajęcia pozalekcyjne)

Forma realizacji:
E-learning
Kategoria:
Przedmioty humanistyczne i języki obce
Etap eduakcyjny:
II etap (klasy IV-VIII)
Grupa docelowa:
Nauczyciele historii i wiedzy o społeczeństwie.
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
18
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2022-01-31
Opis:
Szkolenie rozpocznie się wykładem dotyczącym doboru metod pracy z uczniem w oparciu o podstawę programową z historii w szkole podstawowej (prezentacja). Następnie uczestnicy warsztatów wezmą udział w dyskusji na temat przyjętych strategii realizacji podstawy programowej. Kolejnym etapem szkolenia będzie praca nad tworzeniem scenariuszy lekcji z uwzględnieniem poziomu edukacyjnego uczniów. Szkolenie zakończy się prezentacją dobrych praktyk nauczycielskich w zakresie tworzenia narzędzi dydaktycznych służących utrwalaniu i sprawdzaniu postępów edukacyjnych uczniów
Zakres:
Analiza treści kształcenia podstawy programowej z historii w szkole podstawowej. Aktywizujące metody pracy z uczniem oraz ich dobór do wieku i poziomu rozwoju emocjonalnego. Tworzenie scenariuszy ciekawych lekcji historii. Lekcje powtórzeniowe jako sposób utrwalania i sprawdzania postępów edukacyjnych uczniów.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 4
Data rozpoczęcia: 2022-01-31
Data zakończenia: 2022-01-31
Adres: -
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w godz. 10.00–13.00 na platformie e-learningowej. Wszystkie zakwalifikowane osoby w dniu szkolenia otrzymają link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach.
Prowadzący:
Koordynator: Anna Kowalczyk
Trener: Anna Kowalczyk
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2021/2022/I/C/13/1
Oferta: 2021/2022
Priorytet: IV