I/H/6 Konstruowanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU) i indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET)

Forma realizacji:
E-learning
Kategoria:
Kształcenie specjalne i edukacja włączająca
Etap eduakcyjny:
I etap (klasy I-III), II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe)
Grupa docelowa:
Nauczyciel pracujący z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenie specjalnego.
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
0
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2021-06-09
Opis:
Uczestnicy zapoznają się z podstawami prawnymi oraz dowiedzą się, kto i jak powinien pisać WOPFU i IPET. Poznają sposoby badania dziecka pod tym kątem. Szkolenie zakończy się opracowaniem przykładowych WOPFU i IPET-u dla uczniów z różnymi typami i rodzajami niepełnosprawności. Szkolenie ma charakter warsztatowy – w jego trakcie wykorzystane zostaną liczne metody, między innymi: prezentacja multimedialna, rozmowa kierowana, burza mózgów, metoda plakatowa.
Zakres:
Podstawy prawne. Praca zespołowa nauczycieli. Opracowanie WOPFU i IPET-u. Diagnoza funkcjonalna jako podstawa opracowania WOPFU. Wzory WOPFU i IPET-u.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 4
Data rozpoczęcia: 2021-06-09
Data zakończenia: 2021-06-09
Adres: -
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w godz. 15.30–18.30 na platformie e-learningowej. Wszystkie zakwalifikowane osoby w dniu szkolenia otrzymają link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach.
Prowadzący:
Koordynator: Weronika Dwojakowska
Trener: Weronika Dwojakowska
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2020/2021/I/H/6/3
Oferta: 2020/2021
Priorytet: Brak