I/D/40 Gry komputerowe w edukacji

Forma realizacji:
E-learning
Kategoria:
Przedmioty humanistyczne i języki obce
Etap eduakcyjny:
II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe)
Grupa docelowa:
Nauczyciele zainteresowani wykorzystaniem grywalizacji w działaniach edukacyjnych
Status:
Uruchomione
Liczba miejsc:
0
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2023-02-15
Opis:
Warsztaty będą miały formę interaktywnej prelekcji, na której prowadzący zaprezentuje różne gry komputerowe i możliwości wykorzystania ich potencjału w edukacji.
Zakres:
Gry komputerowe, grywalizacja, gamyfikacja, narzędzia cyfrowe, nowoczesne metody edukacyjne.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 2
Data rozpoczęcia: 2023-02-15
Data zakończenia: 2023-02-15
Adres: -
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się na platformie e-learningowej w godz.12.00–13.30. Link do platformy zostanie rozesłany pocztą elektroniczną w dniu szkolenia do zakwalifikowanych osób.
Prowadzący:
Koordynator: Marta Kostecka
Trener: Marcin Siekański
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2022/2023/I/D/40/1
Oferta: 2022/2023
Priorytet: VII - Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych.