I/D/45 Badawcze zadania domowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych

Forma realizacji:
E-learning
Kategoria:
Przedmioty matematyczno-przyrodnicze
Etap eduakcyjny:
II etap (klasy IV-VIII), III etap (ponadpodstawowe)
Grupa docelowa:
Nauczyciele przedmiotów przyrodniczych
Status:
Zakończone
Liczba miejsc:
6
Odpłatność:
Forma bezpłatna
Data rozpoczęcia:
2021-07-02
Opis:
Prezentacja problemu zadawania prac domowych i wniosków z kampanii #zadaNIEdomowe na rzecz rezygnacji z zadań domowych. Dyskusja na temat opracowania w szkole zasad zadawania prac domowych. Prezentacja przykładowych badawczych zadań domowych z przedmiotów przyrodniczych i zadań transdyscyplinarnych. Omówienie propozycji nauczycieli. Przedstawienie inicjatywy stworzenia banku badawczych zadań domowych oraz organizacyjnych kwestii związanych z ich zadawania z uwzględnieniem zasad BHP.
Zakres:
Prawne aspekty zadawania prac domowych uczniom. Przeciążenie uczniów dużą liczbą odtwórczych zadań do zrobienia w domu. Szkolne zasady zadawania prac domowych. Przykłady praktycznych, badawczych zadań i projektów możliwych do realizacji przez uczniów w domu.
Termin i miejsce:
Liczba godzin: 3
Data rozpoczęcia: 2021-07-02
Data zakończenia: 2021-07-02
Adres: -
Sala: -
Opis organizacyjny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w godz. 10.00–12.30 na platformie e-learningowej. Wszystkie zakwalifikowane osoby w dniu szkolenia otrzymają link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach.
Prowadzący:
Koordynator: Zdzisław Nowak
Trener:
Informacje dodatkowe:
Identyfikator formy: 2020/2021/I/D/45/1
Oferta: 2020/2021
Priorytet: I - Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkołach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej